Novinka od BENELLI TRK 702 a TRK 702X je tu!!!

Dlho očakávaný model cestovného endura s väčším a výkonnejším motorom je tu!!!

Tieto modely budú pre svojich nových majiteľov a vyznávačov cestovných endúr k dispozícii od apríla 2023.

Smerom k novým horizontom. TRK 702 X je čisto dobrodružný motocykel, mimoriadne všestranný, agilný a ovládateľný, navrhnutý tak, aby zdolával akýkoľvek typ trasy, na asfalte aj v teréne, a postavený tak, aby sa nakoniec vydal na nové a vzrušujúce dobrodružstvá. Vášeň, sloboda a zábava v jedinej motorke, bez ohľadu na to, akým smerom sa vyberiete, a bez obmedzení vašej túžby cestovať. TRK 702 X je v skutočnosti vyspelá motorka, ideálna pre tých, ktorí chcú solídne, autentické a ľahko použiteľné dvojkolesové vozidlo. Motorka schopná zaručiť optimálny výkon bez toho, aby sa jazdec dostal do ťažkostí, vyvinutý oddelením Benelli R&D a Style Center, aby rozšíril rad dobrodružných bicyklov z House of the Leoncino, umiestnených v segmente strednej triedy.

Motorka skonštruovaná a vyvinutá výhradne v Pesare, ktorá sa vyznačuje jedinečným a mimoriadne rozpoznateľným dizajnom, zdieľaným so svojou „sestrou“ orientovanou na cestu, s hladkými a dynamickými líniami, vďaka čomu má toto dvojkolesové vozidlo Benelli veľmi agresívny charakter so silnou identitou. Dizajn TRK 702 X vznikol z potreby vyvinúť koncepty predstavené na modeli 800. Upevnenie a spoznanie najcharakteristickejších štylistických dizajnových prvkov a ich premena na vlastnosti charakteristické pre rodinu TRK. Funkcie, ako je svetlomet s dvojitým LED modulom zasadeným do ikonickej štruktúry masky, alebo dizajn nádrže, s plochou v kontakte s nohami jazdca vyrobený z kovu, na zabezpečenie minimálneho objemu a umožnenie maximálnej voľnosti pohybu, bez zníženie kapacity nádrže, veľkorysých 20 litrov. Ďalšími charakteristickými znakmi nového TRK 702 X, ktoré sú spoločné s ostatnými nováčikmi v rade, sú zadné madlá, ktoré sú veľkorysé a dlhé, aby poskytli pasažierovi maximálny komfort a zároveň poskytli veľmi dôležitý štylistický prvok, definovanie chvosta motocykla.

Dizajn, ktorý sa dokonale spája s úplne novým dvojvalcovým motorom Benelli s objemom 698 cm3 vpredu, navrhnutým ako výsledok skúseností získaných pri vývoji motorov s objemom 500 cm3 a 800 cm3, z ktorých sa zrodila táto nová platforma. Vyznačuje sa technickými riešeniami používanými už v minulosti, ale modifikovanými podľa logiky redukcie hmotnosti a rozmerov, čím sa zlepšuje výkon vozidla. Rovnako ako cestná verzia, tlčúce srdce TRK 702 X poskytuje výkon 76,2 k (56 kW) pri 8750 ot./min a krútiaci moment 68,2 Nm pri 6250 ot./min., vždy pripravený a pútavý. Vyznačuje sa dvojitým časovaním vačkového hriadeľa v hlave so 4 ventilmi na valec, s reťazovým pohonom a kľukovým hriadeľom s kľukovými čapmi posunutými o 180°. Elektronické vstrekovanie paliva s 41 mm dvojitým telom škrtiacej klapky. Prevodová jednotka je na druhej strane vybavená odnímateľnou 6-stupňovou prevodovkou na strane spojky, ktorej pomáha mokrá spojka s meničom krútiaceho momentu, ktorá výrazne znižuje silu pôsobiacu na páku spojky pri zachovaní hladkého a presného zaraďovania prevodových stupňov. Motor s objemom 698 cm3 obsahuje aj verziu so zníženým výkonom na 35 kW pre licencie A2.

Opäť, v súlade s tradíciou, je motocykel vybavený mrežovým rámom s oceľovým plátom, odvodeným od modelu 500 ccm, vyvinutým presne tak, aby zaistil maximálnu obratnosť na ceste aj mimo nej. Optimálne vyváženie hmotnosti TRK 702 X, navrhnuté tak, aby nikdy nepriviedlo jazdca do ťažkostí, z neho robí ideálny motocykel na dlhé trasy bez ohľadu na podmienky. V neposlednom rade vďaka nastaveniu odpruženia, ktoré obsahuje upside-down prednú vidlicu s nohami 50 mm a zdvihom 140 mm a hliníkové kyvné rameno s centrálnym monoshockom s nastavením predpätia pružiny a hydraulickým tlmením odskoku so zdvihom 50 mm (173 mm na riadidlách).

 

Brzdový systém pozostáva z dvojitého kotúča s priemerom 320 mm vpredu s dvojpiestikovým plávajúcim strmeňom a kotúča s priemerom 260 mm vzadu s jednopiestikovým plávajúcim strmeňom. 19” predné a 17” ráfiky z hliníkovej zliatiny s oceľovými lúčmi sú obuté do pneumatík Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 a 150/70.

Aj keď je TRK 702 X rozhodne dobrodružná motorka, osobitná pozornosť sa venuje komfortu a účinnosti. Rovnako ako cestná verzia, aj toto nové dvojkolesové vozidlo má štandardne veľkú kapotáž svetlometu, ktorá dokonale chráni jazdca aj spolujazdca. Voliteľné sú vyhrievané rukoväte a sedadlo jazdca, ktoré možno jednoducho aktivovať z podsvieteného ovládacieho bloku riadidiel, aby bola zaistená maximálna viditeľnosť aj v noci. TRK 702 X má kapacitu nádrže minimálne 20 litrov. Plne LED svietidlo ponúka originálny a okamžite rozpoznateľný dizajn. Toto dvojkolesové vozidlo ponúka aj full LED svetlomet a 5'' TFT farebný displej s vysokým rozlíšením, ktorý má pripojenie Bluetooth na prepojenie s vaším telefónom a zobrazenie prichádzajúcich hovorov. Ovládacie prvky na riadidlách umožňujú aj prijatie alebo ukončenie hovoru. Na želanie je TRK 702 X vybavený aj inovatívnou palubnou kamerou integrovanou v prednom zobáku bicykla, ktorá umožňuje nahrávať videá a fotografovať v reálnom čase stiahnutím aplikácie do mobilného telefónu a pripojením cez wifi.

Benelli TRK 702 je k dispozícii  v odtieňoch Anthracite Grey, Forest Green, Dune Sea a Moon Grey.

Výhody:

  • Nový motocykel
  • Možný odpočet DPH
  • Predaj na leasing/ splátky/ úver
  • 4 roky záruka
  • V cene motocykla vernostná karta ktorá zaručuje zľavu na doplnky, servis a oblečenie 10%

Technická špecifikácia

Typ motora:

Kvapalinou chladený, štvortaktný, radový dvojvalec s 4 ventilmi na valec

Vŕtanie x zdvih:

83 x 64,5 mm

Zdvihový objem:

698 cm³

Kompresný pomer:

11,6:1

Max. výkon:

56 kW (76,2 Ps) - 8750 ot./min.

Max. krútiaci moment:

68,2 Nm (6,9 kgm) - 6250 ot./min.

Štartovanie:

elektrické

Prevodovka:

6 - stupňová

Sekundárny prevod:

reťaz

Rozmery (D x Š x V):

2225 x 915 x 1410

Rázvor:

1492 mm

Výška sedla:

836 mm

Objem nádrže:

20l (3l rezerva)

Pneumatiky - predná:

110/80 - R19 59V Pirelli

Pneumatiky - zadná:

150/70 - R17 69V Pirelli

Odpruženie - predné:

50mm teleskopická vidlica upside-down

Odpruženie - zadné:

kyvná vidlica s centrálnym tlmičom s priemerom 50mm

Brzdy - predné:

320 mm plávajúci oceľový dvojkotúč - 4 piestikový brzdič s ABS

Brzdy - zadné:

260 mm kotúčová s ABS

Pohotovostná hmotnosť:

235 kg

 

 

 

0 produktů k porovnání PorovnávanieZobraziť porovnanie