Kúp si túto štvorkolku do 31.5.2022 a dostaneš od nás KUFOR ZADARMO!!!
Špičkovo vybavená štvorkolka s atraktívnym dizajnom a veľkým športovým espritom , ktorá kombinuje výhody športových a úžitkových štvorkoliek.
Viac informácií
Optimalizovaný podvozok vám na jednej strane umožní vyplavovať adrenalín pri dynamickom crosscountry vyčíňaní, ale vďaka priraditeľnému prednému náhonu Target s rovnakou suverénnosť zvláda aj veľmi ťažké práce, je perfektný na výlety a môžete sa s ním pustiť aj do terénov, na ktoré žiadna športová štvorkolka so zadným náhonom nemôže ani pomyslieť. Nad priemerom svojej triedy TGB TARGET 600 IRS EFI vyniká obratnosťou, príjemným a bezproblémovým ovládaním, odolnosťou, vysokou spoľahlivosťou a vynikajúcim pomerom ceny, kvality a úžitkovej hodnoty. Ľahké a spoľahlivé štartovanie, optimálny výkon a vysoký krútiaci moment v akejkoľvek nadmorskej výške zabezpečuje elektronické vstrekovanie paliva EFI.
Ak si chcete užiť výletov, športu, zábavy, špičkového agresívneho dizajnu a moderných technických riešení, ale zároveň by ste občas potrebovali aj pracovnú štvorkolku, potom je TGB TARGET 600 IRS EFI 4x4 práve pre vás.
Vysokú priechodnosť ťažkým terénom zabezpečuje moderné nezávislé zavesenie všetkých kolies IRS, široký rozchod, elektricky ovládané pripájanie pohonu predných kolies (2x4/4x4) jednoduchým stlačením tlačidla a vysoká svetlá výška vďaka sympatickým 12 palcovými hliníkovým kolesám.
V najťažších podmienkach sa naplno uplatní rýchlo pracujúca elektrická uzávierka predného diferenciálu, ktorá úplne uzamkne predný náhon, takže sila motora ide rovnomerne na obe predné a zadné kolesá.
Podvozok je odpružený vysoko kvalitnými hydraulickými tlmičmi a progresívne vinutými pružinami s nastaviteľným predpätím pre ideálne prispôsobenie štvorkolky v teréne, nákladu a spôsobu jazdy.
TGB TARGET 600 IRS EFI je poháňaný spoľahlivým moderným kvapalinou chladeným štvorventilovým jednovalcom OHC o objeme 561 ccm s elektronicky riadeným vstrekovaním, na ktorý nadväzuje automatický dvojrýchlostný heavy - duty variátor sa silnou redukciou do pomala, schopnosťou brzdiť motorom a nízkymi nárokmi na údržbu.
Výkonný trojkotúčový hydraulický brzdový systém s centrálnou nožnou brzdou je vybavený odolnými pancierovými hadičkami. Kotúč zadnej brzdy nie je umiestnený v zadnej osi, ale na zadnom kardane, kde je lepšie chránený pred poškodením.
Multifunkčný digitálny LCD displej poskytuje všetky prevádzkové informácie. Displej obsahuje digitálny rýchlomer, segmentový otáčkomer, palivomer, celkové aj denné počítadlo kilometrov, hodiny, počítadlo motohodín, ukazovateľ zaradeného pohonu 2WD alebo 4WD, kontrolku uzávierky diferenciálu. Ďalšie kontrolky, vrátane kontroliek práve zaradenej rýchlosti, sú po stranách displeja. Elektrické príslušenstvo dopĺňajú moderné LED blikače s čírou optikou a projektorové halogénové svetlomety.
TGB TARGET 600 IRS EFI umožňuje používanie širokej škály všestranného pracovného príslušenstva a adaptérov, ktoré možno ľahko a rýchlo namontovať. Medzi najčastejšie používané doplnky patria prívesné vozíky, snehová radlica, kosačky, snežné pásy TJD, mulčovače a ďalšie pracovné príslušenstvo.
Štvorkolka TGB TARGET 600 IRS EFI je v SR schválená na prevádzku na pozemných komunikáciách pre dve osoby. K ďalším prednostiam tohto modelu patrí ŠPZ v cene, najväčšia servisná sieť v SR a vynikajúca dostupnosť náhradných dielov.
Navijak TGB 3000, elektrická uzávierka predného a zadného diferenciálu, elektrické prepínanie pohonu 2x4/4x4, pancierované brzdové hadičky, atraktívne 12 palcové hliníkové disky, 25" pneumatiky, chrániče rúk na riadidlách, nový design 3M polepov, plastové nášľapy, predný ochranný nárazník, plastové lemy blatníkov.
Typ: štvortaktný jednovalec SOHC do V, EFI
Objem: 561 cm3
Vŕtanie x zdvih: Ø 95 x 79,2 mm
Kompresný pomer: 10.2 : 1
Výkon: 42k (31,3kW) / 6500 ot / min.
Chladenie: kvapalinou + elektrický ventilátor
Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný
Prevodovka: automatická, CVT variátor so spiatočkou a polohou Parking, L / H / N / R / P, brzdenie motorom
Uzávierka diferenciálu: na prednej, elektrické ovládanie (L7e)
Zavesenie predné: nezávislé, dvojité A-ramená
Zavesenie zadné: nezávislé, dvojité A-ramená
Pérovanie prednej: nitrogenové tlmiče EVO, nastaviteľné predpätie pružín
Pérovanie zadnej: nitrogenové tlmiče EVO, nastaviteľné predpätie pružín
Brzdy predné: 2x hydraulická kotúčová, Ø 230 mm
Brzdy zadné: 2x hydraulická kotúčová
Pneumatiky predné: AT25 x 8 - 12
Pneumatiky zadné: AT25 x 10 - 12
Celková dĺžka: 1950 mm
Celková šírka: 1240 mm
Celková výška: 1410 mm
Svetlá výška: 305 mm
Rázvor: 1290 mm
Prevádzková hmotnosť: 416 kg
Palivová nádrž: 15 l
Displej: Digitálny multifunkčný displej s funkciami: otáčkomer, rýchlomer, maximálne dosiahnuté otáčky motora, maximálna dosiahnutá rýchlosť, priemerná rýchlosť, 2 denné počítadlá prejdenej vzdialenosti, počítadlo celkovo prejdenej vzdialenosti, denné počítadlo najazdených motohodín, celkové počítadlo najazdených motohodín, palivomer, zobrazenie režimu posilňovača , diagnostické a poruchové kódy, hodiny
Kontrolky: pohon 4x4, zaradený prevod, prehriatie motora, motorový olej, ukazovatele smeru, osvetlenie
Osvetlenie: projektorové predné svetlomety, LED zadné svetlá
Homologované ťažné zariadenie, elektrické prepínanie pohonu 2x4 / 4x4 s uzamykateľným predným diferenciálom, špičkové tlmiče EVO, pancierované brzdové hadičky, atraktívne 12palcové hliníkové disky, chrániče rúk, opierky nôh pre spolujazdca, vodotesný navijak 3000lbs, 12V zásuvka,
Homologizácia pre cestnú prevádzku: áno (vodičské oprávnenie skupiny B - automobil) T3b aj L7e
Registračná značka (ŠPZ) v cene (spolu so štvorkolkou získate čistopis Technického preukazu)
Poznámka
Fotografie a vyobrazenie štvorkolky nemusí presne zodpovedať prevedení pre slovenský trh. Dovozca si vyhradzuje právo na zmenu cien a špecifikácií bez predchádzajúceho upozornenia.
Výrobca | TGB |
Typ motora: | štvortaktný jednovalec SOHC do V, EFI |
Posilňovač riadenia: | áno |
Hmotnosť: | 416 kg |
Objem nádrže: | 15 l |
Výkon motora: | 32 kW |
Pohon: | 4 x 4 s uzávierkou predného i zadného diferenciálu |
Chladenie motora: | vodou a olejovým chladičom |
Prevodovka: | automatická, CVT variátor so spiatočkou a polohou Parking |
Homologizácia: | EURO 4 |
Objem motora: | 561 ccm |